Saras esti tátrai tekerés

2023. július 04. 20:43 - mesterpm

A Magas-Tátra körüli alacsonyabb hegyek se lankásak.

A családdal idén a Tátrában voltunk nyaralni. A mountainbike-nak ehhez maximum annyi köze van, hogy vittem magammal, hátha lesz egy kis időm tekerni az egyik este. Hát lett és egy igen saras mountainbike túrán vehettem részt saját hirtelen szervezésben, ahol végig paráztam, hogy egy medve lép ki az egyik bokor mögül.

Szólj hozzá!

Hogy tekertük le a Kéktúra 11. szakaszát Szárliget - Mogyorósbánya között MTB-vel?

2023. május 01. 21:44 - mesterpm

Remekül tekerhető szakasz és az időjárás is kedvezett nekünk

Az elmúlt havi első Kéktúra szakaszunk letekerése meghozta étvágyunkat és a folytatás mellett döntöttünk. Áprilisban megcéloztuk a 11. szakaszt, amely a Gerecse lankáin vezet végig. Az útvonalat 52 km -re terveztük 1500m szintkülönbséggel. A túra változatos, tekerhető mászásokkal, néhol sziklás, néhol gyors döngölt lejtőkkel, kis ugratókkal, tavakkal és mezőkkel tarkított erdőség. Természetesen a folyamatos pecsételés se maradhatott ki, hiszen ezzel még a gyermekkori akadályverseny érzés is visszajött ami külön szórakoztató.

Bodajk - Szárliget a kék túra 10. szakasza MTB-vel

2023. április 02. 10:47 - mesterpm

Lazább hegyikerékpárral járható szakasz

Az elmúlt években leginkább körtúrákat tettünk hegyikerékpárral, mivel lássuk be, ha megállunk az autóval bárhol, nem árt, ha ugyanoda jutunk vissza a túra végén. Ezt a szabályt felrúgva, idén fittyet hányva a károsanyag kibocsátásnak(2 autó kell a logisztikához), úgy gondoltuk, hogy mint nem annyira elpuhult 3 gyermekes apukákként elkezdjük letekerni a kék túra útvonalát terepen. Az elhatározást tett követte, mindhárman vettünk kéktúra pecsételős füzetet, amit a végén bár nem válthatunk be, de a füzet végigpecsételése inspiráló cél.

2 komment

Novemberi köd és eső a Budai-hegységben

2023. március 28. 21:45 - mesterpm

November 16.-a előtti héten komoly aggodalommal figyeltük tervezett utunk időpontjára ígért időjárást. Ez hol felhős, de néha napos, hol esős, volt. Mikor felvirradt a túra napja, Budapestet ködös, szürke idő jellemezte. Sajnos hegyikerékpáros túránk indulási helyén a Szépvölgyi út végén található Kecske-hegy parkoló 2-n is hasonló volt a helyzet.

Gerecse mountainbike körtúra

2022. október 06. 22:02 - mesterpm

42 km erdőn mezőn enyhén sziklás terepen

20221005_100641163_ios.jpgEbben az évben felmerült bennünk az igény Marci barátommal, hogy a Budapest környéki hegyek turistaútjain  letekert kilométerek után mi lenne, ha kicsit kitágítanánk a mozgásterünket. Így esett, hogy  október elején meghódítottuk a Gerecse 634m-es csúcsát. A mountainbike túra képeit és útvonalát is megtalálod a cikkben.